W dniach 4-5 października na Sali Ziemi Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się największa konferencja marketingowa dla hotelarzy w Polsce - Hotel Marketing Conference. Motywem przewodnim tegorocznej konferencji będzie hasło “SIMPLY MORE”.

Hotel Marketing Conference to największa konferencja dla hotelarzy organizowana przez firmę Profitroom - lidera wśród dostawców technologii rezerwacyjnych. W tegorocznej edycji <HMC> weźmie udział rekordowa liczba 1000 uczestników, w tym właściciele obiektów hotelarskich i osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing hoteli czy apartamentów.

Podczas dwóch dni wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję nie tylko wysłuchać merytorycznych prelekcji, ale również wybrać spośród 20 warsztatów! To absolutna nowość i czerpanie ze standardów zachodnich konferencji - proponujemy pełną dowolność wyboru. Warsztaty oraz prezentacje skupione będą głównie wokół przewodniej tematyki konferencji, czyli sprzedaży bezpośredniej hotelu. Jest to obszar, który obecnie interesuje coraz większą liczbę hotelarzy w związku z rosnącym znaczeniem portali OTA takich jak Booking.com, Expedia czy metasearchy Trivago. Współpraca ze wspomnianymi pośrednikami obecnie jest nieodzownym elementem potrzebnym do efektywnego zarządzania rezerwacjami obiektu, jednak generowany zysk ze sprzedaży za pośrednictwem OTAs jest mniejszy niż w przypadku sprzedaży poprzez kanały własne hotelu (stronę internetową, recepcję itd.).

Na konferencji nie zabraknie również renomowanych ekspertów. Jednym z nich będzie prof. zw. dr hab. Henryk Mruk z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, którego zainteresowania naukowe związane są z marketingiem strategicznym, badaniem zachowania konsumentów, ekonomii behawioralnej i przywództwa. Autor ponad 900 publikacji w tym roku opowie nam o tym, jak rozumienie wartości oraz oczekiwań generacji młodych pracowników może ułatwić budowanie dobrze funkcjonujących zespołów. W ubiegłym roku, profesor oprócz przekazanej solidnej dawki wiedzy rozbawił do łez zgromadzoną w Poznaniu i Warszawie publiczność, dzięki czemu został najlepiej ocenionym prelegentem <HMC> 2017!

Kolejnym prelegentem będzie Maciej Straus, CEO Hotelu Afrodyta Business & SPA, który opowie o tym, jak wykreować wartość dodaną obiektu hotelowego. Tego typu wystąpienie, jaką jest wspólne omawianie historii sukcesu i angażujących case studies hotelowych to kolejny wyróżnik tegorocznej konferencji. Wiedza przekazana przez kolegów z branży to praktyczne wskazówki z bezpośredniej pracy w hotelu i dzielenie się dobrymi doświadczeniami.  Na <HMC> nie zabraknie również specjalistów z naszej firmy. Z ponad 120-osobowego zespołu Profitroom wybraliśmy najlepszych ekspertów i praktyków, którzy opowiedzą o swojej pracy dla ponad 3000 hoteli w Polsce i na świecie. Wszyscy prelegenci chętnie podzielą się cennymi wnioskami nie tylko ze sceny - można ich będzie znaleźć również w kuluarach! Konferencja to także dobry moment na to, by przełamywać lody i zawierać relacje z innymi uczestnikami.

Tradycyjnie już, podczas konferencji odbędzie się również uwielbiany przez uczestników konkurs “Hotelarze goszczą Hotelarzy”. Ideą zabawy jest to, że hotelarze, uczestnicy <HMC> zapraszają swoich kolegów i koleżanki fundując przynajmniej weekendowy pobyt do swojego obiektu. Każdy, kto taki pobyt w formie voucheru ufunduje, może sam wziąć udział w losowaniu. Konkurs sprzyja integracji, wymianie wiedzy między uczestnikami i jest świetną okazją na doskonałą zabawę.

Szczególną atrakcją podczas <HMC> 2018 będzie z pewnością wieczorna gala 10-lecia pierwszej rezerwacji direct online.Właśnie to wydarzenie będziemy wspólnie świętować podczas uroczystego wieczoru pierwszego dnia konferencji. Będzie on okazją do wspólnych wspomnień czy podsumowania minionej dekady dla branży hotelarskiej. Nie zabranie również podziękowań i doskonałej muzyki - całą imprezę uświetni występ zespołu Poparzeni Kawą Trzy! Możemy jednak zapewnić, że to nie koniec niespodzianek dla naszych uczestników.

Zapraszamy do wzięcia udziału w 5. edycji <HMC>, która odbędzie się 4-5 października na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Rejestracji na wydarzenie można dokonać już teraz na oficjalnej stronie internetowej konferencji. Wszelkie aktualności pojawiają się również na profilu Hotel Marketing Conference na Facebooku.

×

Korzystamy z Cookies. Przeglądając stronę zgadzasz się na zapis Cookie na Twoim urządzeniu