ZASTANAWIASZ SIĘ JAK ZAPLANOWAĆ URLOP W POLSCE?

SKORZYSTAJ Z NASZEJ WYSZUKIWARKI. NOCLEGI, ATRAKCJE TURYSTYCZNE, PAKIETY. IDEALNY WYPOCZYNEK Z VISITON

Urlop w Polsce? Mamy to!

  • Świeże powietrze, kontakt z naturąi wszechogarniająca zieleń. Przeglądaj gospodarstwa agroturystyczne, dworki i hotele w środku lasu lub pośród zielonych pól
  • Tanie noclegi w mieściePokoje gościnne, hostele, prywatne kwatery a dla bardziej wymagających - apartamenty. Nasz katalog turystyczny ma to wszystko!
  • Przytulne SPA w Polscecieszą się niesamowitą popularnoscią. Głównie z powodu konieczności ładowania baterii po ciężkiej pracy lub potrzeba ucieczki od codzienności, chwila zapomnienia. Filtruj wyniki i wybieraj hotele w Polsce, które w pełni zaspokoją Twoje potrzeby
  • Gdzie na wakacje? filtruj swoje wyniki, województwa, miasta, rodzaje obiektów i lokalizacje. Dla Twojej wygody przygotowaliśmy szczegółowe parametry każdego obiektu abyś mógł wybrać idealne miejsce na urlop

Naprawdę beztroskie wakacje? Tylko z odpowiednią polisą podróżną

Masz już spakowane walizki, zarezerwowany nocleg i planujesz beztroski urlop w Polsce? Zamierzasz używać życia i nieco zaszaleć – w końcu fundujesz sobie wakacje all inclusive?

Gdzie na wakacje w Polsce?

Bałtyckie plaże, mazurskie jeziora, góry czy miasta? Gdzie wybrać się w Polsce na wakacje? Sprawdź potencjał różnych kierunków i odkryj piękno naszego kraju. Dowiedz…

Smacznie i zdrowo, czyli warsztaty kulinarne w Centrum Szkoleń i Rekreacji Rest&Learn

Samorozwój jest niewątpliwie bardzo ważny. Warto wciąż poszerzać swoje umiejętności. Doskonałym miejscem do realizacji tego zadania jest Centrum Szkoleń i Rekreacji Rest & Learn,

Dlaczego warto wyrobić sobie europejską kartę ubezpieczenia zdrowotnego EKUZ?

Większość z nas myśląc o zagranicznych podróżach wskazuje okres wakacyjnych urlopów. I słusznie. To wówczas podróżujemy najwięcej. Nie ma chyba jednak nic…

Ubezpieczenia na narty i snowboard – bezpieczne zimowe przygody

Zimowe sporty przyciągają entuzjastów z całego świata, gotowych do podjęcia wyzwań na stokach. Warto pamiętać również o odpowiednim ubezpieczeniu, które chroni przed…

Hotel nad jeziorem - najlepsze miejsce na urlop!

Odkryj oazę spokoju i rozkoszuj się niezapomnianym wypoczynkiem w otoczeniu przyrody - hotel nad jeziorem to idealne miejsce na urlop, które zachwyca nie tylko malowniczymi widokami, lecz…

Previous Next Play Pause

Plecak najczęściej kojarzy nam się ze szkołą. Jednak jego przeznaczenie to również podróże, wycieczki, a ostatnio stał się niewątpliwym hitem w modzie codziennej kobiet – zamiast torebek wybierają właśnie plecaki. Mały plecak podróżny idealnie sprawdzi się w podróży, to zdecydowanie bardziej komfortowe rozwiązanie aniżeli walizka lub torba.

Komu w drogę, temu... plecak na ramię

Plecak to zdecydowanie najwygodniejsze rozwiązanie na podróż i nie tylko. Idealnie sprawdzi się zamiast małej walizki. To również nieodłączny element wyposażenia każdego ucznia. Hitem sezonu jest noszenie plecaka zamiast torebki. Kobiety zamieniają rozmaitej wielkości torby na wygodne plecaczki. Noszenie plecaka „uwalnia” nasze ręce, możemy swobodnie korzystać z telefonu, otwierać drzwi, nic więc dziwnego, że coraz chętniej decydujemy się właśnie na takie rozwiązanie.

Wybierając się na urlop lub w podróż to właśnie plecak sprawdzi się zdecydowanie lepiej, aniżeli jakiekolwiek torby i walizki. Z plecakiem będziesz mógł swobodnie spacerować, robić zdjęcia i kręcić filmy. Bardzo wygodnym rozwiązaniem jest plecak podróżny na kółkach, ponieważ kiedy trzeba założysz go na plecy, a w innych sytuacjach możesz bez przeszkód używać go jak walizkę. Szukając najlepszego plecaka pamiętaj, aby zwrócić szczególną uwagę na jego jakość. Musi być wytrzymały i solidny, tak aby nie uszkodził się w podróży, jak również optymalnie zabezpieczał całą zawartość. Jeżeli szukasz solidnego plecaka sprawdź ofertę proboarder.pl. To sklep, który oferuje klientom szeroki wybór plecaków zarówno podróżnych, jak i do szkoły. Znajdziesz tam plecaki damskie i męskie w różnych rozmiarach, kolorach i wzorach. To produkty wiodącej marki Dakine, które spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Wybieraj spośród wygodnych, nowoczesnych i doskonałej jakości plecaków.

Plecak musi być funkcjonalny

Plecak podróżny do samolotu, na wycieczkę lub do szkoły musi być jak najbardziej funkcjonalny. Warto zdecydować się na taki, który poza pojemną komorą główną posiadać będzie również sporo kieszeni dodatkowych. Tam swobodnie zmieścisz drobne rzeczy, które zawsze będziesz mieć przy sobie. Noszenie plecaka to nie tylko funkcjonalne i komfortowe rozwiązanie. Jest to też bardzo bezpieczne, bo masz pewność, że nikt nie zerwie Ci go tak, jak to może być chociażby w przypadku torby na ramię. Mając do wyboru różne pojemności, dobierzesz dla siebie taki plecak, który pomieści wszystkie niezbędne rzeczy jakie zamierzasz ze sobą zabrać.

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Organizatorem Konkursu, jest Grupa Visiton, należąca do IM-LOGIC Michał Frątczak z siedzibą na ul. Sadowej 6, 11-200 Bartoszyce posiadająca nr NIP 6511659559 (zwany dalej „Organizatorem”)

2. Fundatorem nagrody jest Organizator.

3. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez Facebook. Facebook jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook, Inc.

4. Konkurs jest prowadzony na stronie www.facebook.com/grupavisiton (zwanej dalej “Fanpage”)

§ 2. WARUNKI UCZESTNICTWA

1. W Konkursie mogą uczestniczyć wyłącznie osoby fizyczne, konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, za wyjątkiem pracowników Organizatora.

2. Warunkiem wzięcia udziału jest:

a. posiadanie zweryfikowanego konta w serwisie Facebook,

b. zaznaczenie “Lubię to” na Fanpage

c. udzielenie zgody na dostęp do publicznych informacji udostępnianych w Profilu

3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz platformy Facebook

4. Czas trwania konkursu: od 16.04.2018 – 30.04.2018, Zwycięzcy zostaną ogłoszeni nie później niż 01.05.2018.

5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze strony Facebooka.

§ 3. NAGRODA

1. Nagrodą w Konkursie jest voucher do hotelu wspomnianego w treści konkursu (zwane dalej “Nagrodą Główną”)

2. Laureatom nie przysługuje prawo wymiany Nagród na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.

3. Zwycięzca może zrzec się Nagrody, ale w zamian nie przysługuje mu ekwiwalent pieniężny ani jakakolwiek inna nagroda.

4. Voucher można wykorzystać do dnia 23.06.2018 z wykluczeniem świąt (np. Wielkanoc), ofert specjalnych (np. Walentynki).

§ 4. ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD

1. Organizator wybierze zwycięzcę na podstawie udzielonych odpowiedzi.

2. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za pośrednictwem wiadomości wysłanej na Facebooku lub przez adres e-mail.

3. Nagrody zostaną wydane Zwycięzcom na koszt Organizatora przesyłką pocztową dostarczoną w obrębie granic Polski.

4. W celu przekazania Nagród, Zwycięzca w ciągu 7 dni od daty otrzymania wiadomości o wygranej, powinien przesłać w wiadomości zwrotnej adres oraz telefon odbiorcy nagrody.

5. W przypadku niedotrzymania w/w terminu, nagroda nie zostanie wysłana.

6. Organizator ma prawo podać dane Zwycięzcy na Fanpage.

7. Nagroda zostanie przesłana na adres wskazany przez Zwycięzcę w ciągu 10 dni od daty przesłania danych adresowych.

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, a w szczególności w przypadku niepodania bądź podania błędnych danych, zmiany danych Uczestnika, o której nie został poinformowany. W takim przypadku nagroda przepada.

9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane podane przy rejestracji, w szczególności za zmianę danych osobowych uniemożliwiającą odszukanie Uczestnika, któremu przyznano nagrodę.

10. W przypadkach wykrycia działań niezgodnych z Regulaminem, próby wpływania na wyłonienie Zwycięzcy w sposób niedozwolony, w szczególności poprzez zakładanie fikcyjnych profili prywatnych w serwisie Facebook, dany Uczestnik może zostać wykluczony z Konkursu.

§ 5. REKLAMACJE

1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania Nagród.

2. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.

3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora z dopiskiem “Konkurs na facebooku”

4. Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.

§ 6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.

2. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na Fanpage.

 

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Organizatorem Konkursu, jest Grupa Visiton, należąca do IM-LOGIC Michał Frątczak z siedzibą na ul. Sadowej 6, 11-200 Bartoszyce posiadająca nr NIP 6511659559 (zwany dalej „Organizatorem”)

2. Fundatorem nagrody jest Organizator.

3. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez Facebook. Facebook jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook, Inc.

4. Konkurs jest prowadzony na stronie www.facebook.com/grupavisiton (zwanej dalej “Fanpage”)

§ 2. WARUNKI UCZESTNICTWA

1. W Konkursie mogą uczestniczyć wyłącznie osoby fizyczne, konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, za wyjątkiem pracowników Organizatora.

2. Warunkiem wzięcia udziału jest:

a. posiadanie zweryfikowanego konta w serwisie Facebook,

b. zaznaczenie “Lubię to” na Fanpage

c. udzielenie zgody na dostęp do publicznych informacji udostępnianych w Profilu

3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz platformy Facebook

4. Czas trwania konkursu: od 04.01.2018 – 21.01.2018, Zwycięzcy zostaną ogłoszeni nie później niż 22.01.2018.

5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze strony Facebooka.

§ 3. NAGRODA

1. Nagrodą w Konkursie jest voucher do hotelu wspomnianego w treści konkursu (zwane dalej “Nagrodą Główną”)

2. Laureatom nie przysługuje prawo wymiany Nagród na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.

3. Zwycięzca może zrzec się Nagrody, ale w zamian nie przysługuje mu ekwiwalent pieniężny ani jakakolwiek inna nagroda.

4. Voucher można wykorzystać do dnia 27.04.2018 z wykluczeniem świąt (np. Wielkanoc), ofert specjalnych (np. Walentynki)  oraz Ferii Zimowych

§ 4. ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD

1. Organizator wybierze zwycięzcę na podstawie udzielonych odpowiedzi.

2. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za pośrednictwem wiadomości wysłanej na Facebooku lub przez adres e-mail.

3. Nagrody zostaną wydane Zwycięzcom na koszt Organizatora przesyłką pocztową dostarczoną w obrębie granic Polski.

4. W celu przekazania Nagród, Zwycięzca w ciągu 7 dni od daty otrzymania wiadomości o wygranej, powinien przesłać w wiadomości zwrotnej adres oraz telefon odbiorcy nagrody.

5. W przypadku niedotrzymania w/w terminu, nagroda nie zostanie wysłana.

6. Organizator ma prawo podać dane Zwycięzcy na Fanpage.

7. Nagroda zostanie przesłana na adres wskazany przez Zwycięzcę w ciągu 10 dni od daty przesłania danych adresowych.

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, a w szczególności w przypadku niepodania bądź podania błędnych danych, zmiany danych Uczestnika, o której nie został poinformowany. W takim przypadku nagroda przepada.

9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane podane przy rejestracji, w szczególności za zmianę danych osobowych uniemożliwiającą odszukanie Uczestnika, któremu przyznano nagrodę.

10. W przypadkach wykrycia działań niezgodnych z Regulaminem, próby wpływania na wyłonienie Zwycięzcy w sposób niedozwolony, w szczególności poprzez zakładanie fikcyjnych profili prywatnych w serwisie Facebook, dany Uczestnik może zostać wykluczony z Konkursu.

§ 5. REKLAMACJE

1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania Nagród.

2. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.

3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora z dopiskiem “Konkurs na facebooku”

4. Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.

§ 6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.

2. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na Fanpage.

 

 

 

TO JUŻ PRAWIE KONIEC! PROSIMY ODEBRAĆ MAILA Z LINKIEM WERYFIKACYJNYM, POTWIERDZAJĄCYM CHĘĆ DOŁĄCZENIA DO NASZEJ LISTY WYSYŁKOWEJ.

JEŚLI WIADOMOŚĆ NIE DOTRZE W CIĄGU KILKU NAJBLIŻSZYCH MINUT - PROSIMY O SPRAWDZENIE SKRZYNKI "SPAM" LUB KONTAKT POD ADRESEM Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

DZIĘKUJEMY, ŻE JESTEŚCIE Z NAMI!

 

 

Chcąc wspierać lokalną działalność rynku turystycznego stworzyliśmy szereg portali informacyjnych dla popularnych miast, do których wybierają się turyści spędzający swój urlop w Polsce.

Dbając o Państwa wygodę, mogą Państwo poznać najciekawsze atrakcje w tych regionach:

Luksusowe hotele w Polsce - portal turystyczny ukazujący najpiękniejsze i luksusowe hotele w Polsce

Niniejszy dokument, zwany w dalszej części „Regulaminem” określa zasady korzystania ze Portalu Turystycznego Visiton.pl jak również wszelkich działań w nim dokonywanych – w tym wysyłanie zapytań o rezerwację poprzez formularz kontaktowy, wysyłanie pytań dotyczących oferty, przeglądanie treści strony, itp.

1. Definicje

Visiton.pl – strona wirtualna portalu z ofertami obiektów turystycznych, atrakcji turystycznych i ciekawych miejsc z całej Polski (w dalszej części nazywana Portalem)

Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca z zasobów Portalu

Produkt – rzecz lub usługa oferowana do sprzedaży w Portalu

Prezentacja / Wpis – forma przedstawienia Obiektu Turystycznego zawierająca ważne informacje, takie jak informacje o sprzedawanej ofercie, dane kontaktowe, link do strony internetowej, itp.

Administrator/Właściciel – Michał Frątczak, prowadzący działalność gospodarczą w Bartoszycach pod adresem ul. Sadowa 6 identyfikujący się numerem NIP: 651-165-95-59

Moderator - osoba lub osoby wyznaczone przez Administratora działające w imieniu Administratora o poprawne funkcjonowanie Portalu i przestrzeganie Regulaminu. Moderator upoważniony jest do podejmowania działań związanych z kontaktem z właścicielem Prezentacji, nanoszeniem niezbędnych zmian lub modyfikowaniem Prezentacji jeśli treść w niej zawarta jest sprzeczna z postanowieniami niniejszego regulaminu.

Konto – przestrzeń użytkowa dostępna wyłącznie dla osób po dokonaniu wcześniej rejestracji i logowania do Portalu. W Koncie możliwe jest wprowadzanie i modyfikowanie swojej Prezentacji przez okres obowiązywania abonamentu uzgodnionego z Administratorem. Użytkownik upoważniony jest do posiadania jednego konta chyba, że zostały podjęte inne ustalenia z Administratorem

§1 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Portalu a w szczególności dokonywania rezerwacji, wysyłania zapytań, przeglądania ofert

2. Do korzystania z Portalu, w tym przeglądania oferty obiektów w Portalu oraz składania zamówień i/lub zapytań dotyczących oferty niezbędne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).

3. Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Portalu zgodnie z jego przeznaczeniem. 

4. Portal jest prowadzony przez: IM-LOGIC Michał Frątczak z siedzibą w Bartoszycach (11-200) przy ul. Sadowej nr 6 nr. NIP: 651 165 95 59

5. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Portalu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Portalu lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie Portalu do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Portalu jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp. 

6. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Portalu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność Portalu z infrastrukturą techniczną Klienta oraz oprogramowania zainstalowanego na komputerze Klienta z Portalem. 

7. Przeglądanie oferty Portalu nie wymaga rejestracji. W przypadku wyrażenia chęci zakupu oferty pakietowej (i/lub voucheru) konieczne jest dokonanie bezpłatnej rejestracji.

 

§ 2 Rejestracja

1. W celu rejestracji w Portalu (tj. założenia konta Klienta) należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko lub nick (pseudonim), adres e-mail oraz hasło, zaakceptować regulamin (przed jego ówczesnym przeczytaniem) oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz do realizacji zamówień Klienta. 
Następnym krokiem będzie potwierdzenie linku weryfikacyjnego, który trafi na adres e-mail, wskazany podczas rejestracji. Kliknięcie w link weryfikacyjny będzie stanowiło zgodę na założenie konta w Portalu.

2. Po zarejestrowaniu się w Portalu każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym. 

§ 3 Zasady korzystania ze Portalu

1. Logowanie do Portalu odbywa się poprzez wpisanie w formularzu logowania loginu oraz hasła podanych przy rejestracji konta Klienta. Dane podane przy rejestracji konta mogą zostać zmienione po zalogowaniu się

2. Klient, który zarejestrował konto, może korzystać ze wszystkich dostępnych funkcjonalności Portalu

3. Administrator uprawniony jest do zablokowania konta Klienta, jeżeli jego działanie w ramach Portalu naruszy powszechnie obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich (w tym w szczególności prawa na dobrach niematerialnych), dobra osobiste osób trzecich, zasady współżycia społecznego, postanowienia niniejszego regulaminu, jego działalność szkodzi wizerunkowi Portalu lub utrudnia funkcjonowanie Portalu. O zamiarze zablokowania konta Klienta Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany w Portalu. Zablokowanie konta oznacza rozwiązanie umowy z Klientem o świadczenie usług drogą elektronicznej w trybie natychmiastowym. Administrator Portalu zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania Konta Klienta a dopiero w drugiej kolejności wysłania stosownej informacji, jeśli uzna to za konieczne w celu zachowania poprawnego funkcjonowania Portalu.

4. Administrator uprawniony jest do usuwania z Portalu materiałów sprzecznych z prawem, naruszających prawa osób trzecich, dobra osobiste, zasady współżycia społecznego lub postanowienia niniejszego regulaminu. O fakcie usunięcia Materiałów zamieszczonych przez Klienta Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany w Portalu

5. Klient przyjmuje do wiadomości, iż portal nie stanowi narzędzia do utrwalania i przechowywania Materiałów. Administrator nie gwarantuje, iż zamieszczone przez Klienta Materiały będą stale dostępne na stronach internetowych Portalu i nie ponosi odpowiedzialności za ich usunięcie lub utratę z przyczyn nieleżących po jego winie

6. Wszelkie nieprawidłowości w działaniu Portalu mogą być zgłaszane Administratorowi przy pomocy formularzu kontaktowego

7. Zgłoszenia, o których mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu, będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. 

8. Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy loginu i hasła do swojego konta w Portalu w ramach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Klient jest odpowiedzialny za wszelkie działania związane z posługiwaniem się loginem i hasłem do danego konta w Portalu

§ 4 Dane osobowe

 1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji konta w Portalu. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych może uniemożliwiać dokonywanie niektórych czynności, jak np. składanie zamówień przez Klienta

2. Dane osobowe przetwarzane są przez Właściciela Portalu Turystycznego Visiton.pl

3. Właściciel przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w Portalu

4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na konto Klienta. 

5. Udostępnienie przez Klienta danych osobowych w profilu publicznym Klienta, o którym mowa w § 3 ust. 2 regulaminu, oznacza wyrażenie zgody na udostępnienie tych danych nieograniczonemu kręgowi osób. 

6. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta. 

§ 5 Newsletter

 1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w terminie późniejszym w zakładce „Twoje konto” (odnośnik „Newsletter”). W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny (Newsletter) Sklepu Internetowego, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Przedsiebiorcę w swoim imieniu i na zlecenie osób trzecich. 

2. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola w zakładce „Twoje konto” (odnośnik Newsletter) lub poprzez kontakt telefoniczny ze Sklepem Internetowym.

§ 6 Postanowienia końcowe

1. Informacje o ofercie zamieszczonej na stronie Portalu nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. 

2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta. 

3. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827).. 

4. Klient akceptując niniejszy regulamin zgadza się na zbieranie i udostępnianie Przedsiębiorcy statystyk swojej obecności i aktywności w Portalu. Dane są zbierane automatycznie i mogą zostać wykorzystane do analizy aktywności Klientów. 

5. W celach statystycznych oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Portalu korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. cookies). Klient może w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki, by nie akceptowała takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookie może spowodować utrudnienia w korzystaniu z Portalu. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookie na urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych plików na tym urządzeniu Klienta. 

10. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego a Przedsiębiorcą rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Przedsiębiorcy. 

11. Przedsiębiorca zastrzega prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Przedsiębiorcę, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie Portalu zmienionego regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.

POLITYKA PRYWATNOŚCI


Niniejszy Katalog Ofert Turystycznych („Serwis”) jest obsługiwana przez firmę IM-LOGIC Michał Frątczak z siedzibą w Bartoszycach (11-200), ul. Sadowa 6, NIP 6511659559, REGON 281467770 w dalszej części dokumenty zwanej Właściciel.

§1 Definicje

Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze strony www.visiton.pl w tym w szczególności dokonująca zakupów.

Katalog Visiton.pl – strona wirtualna serwisu internetowego Visiton.pl (dalej nazywany Serwisem), na której przedstawione są informacje na temat produktów, które można za pośrednictwem niniejszego serwisu kupić. 

Cookies - (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

§2 Postanowienia ogólne

Polityka Prywatności określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Klienta za pomocą plików Cookies, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną przez Właściciela
Proszę uważnie przeczytać niniejsze warunki przed korzystaniem z Serwisu. Korzystając z Serwisu potwierdzają Państwo akceptację niniejszych warunków bez względu na to, czy zdecydują się Państwo na zarejestrowanie w Serwisie

§3 Cele w jakich wykorzystywane są Cookies

1. Właściciel wykorzystuje Cookies Własne w następujących celach:
a) konfiguracji i optymalizacji Serwisu – dostosowuje zawartość Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze wszystkich podstron Serwisu
b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co prowadzi do polepszenia zawartości;
c) świadczenia usług reklamowych – prezentowania przekazów reklamowych dostosowanych do preferencji Klienta
2. Właściciel Serwisu wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach:
a) Konfiguracja Serwisu - dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Klienta oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu
b) analiz i badań oraz audytu oglądalności - zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analitycs – administrator Cookies: Google Inc. z/s w USA;
c) świadczenia usług reklamowych – prezentowania przekazów reklamowych dostosowanych do preferencji Użytkownika z wykorzystaniem narzędzi analitycznych Google Adwords – administrator Cookies: Google Inc. z/s w USA

§4 Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies


1. Klient może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Klienta. Wspomniane zmiany ustawień klient może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
2. Klient może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
3. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.

§5 Zmiany polityki ochrony prywatności i plików Cookies


Wszelkie zmiany dotyczące polityki ochrony prywatności i plików Cookies będą udostępniane na niniejszej stronie.

 

404 OOPS!

To nie jest strona której szukasz!

Prawdopodobnie nie istnieje lub została przeniesiona

Link do oferty: TUTAJ

Link do głównej strony Visiton - pomysły na urlop w Polsce

Atrakcje turystyczne znajdziesz TUTAJ

 

Wypoczywaj i zwiedzaj

  • Przeglądaj atrakcje dla dzieciNie rezerwuj noclegu w ciemno. Jeśli podróżujesz z dziećmi, znajdź przede wszystkim miejsce, które zagwarantuje zapewni rozrywkę dla całej rodziny
  • Zabytki i miejsca kulturalneKochasz sztukę? Zaplanuj swój wyjazd w kilku krokach, blisko kluczowych miejsc do odwiedzenia
  • Dla aktywnychWybór firm wynajmujących sprzęt sportowy jest mnóstwo. Wynajmij jacht lub zarezerwuj narty i nie szukaj już dalej
×

Korzystamy z Cookies. Przeglądając stronę zgadzasz się na zapis Cookie na Twoim urządzeniu